Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.byeg.dk
www.byeg.dk ejes af byeg, CVR-nr. 41362529, adresse Moltkesvej 11, 5000 Odense C, tlf. 60544765, e-mailadresse boostbyeg@gmail.com.
Aftalerne indgås på dansk.
Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via www.byeg.dk. Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret.
Betaling og levering
Vi modtager betaling med kort og bankoverførelseJeg er en lille butik og pakker derfor mine olier selv hver Søndag og sender afsted til mine kunder. I modtager dog altid en lille personlig hilsen.
Prisen for mine olier er incl levering med DAO.
Det er naturligvis også muligt at komme og hente din nye olie på min private adresse, det aftales blot efter køb.
Vi leverer varen 1-14 dage efter dit køb.
Vi leverer varerne med DAO.
Vi leverer til danmakr
Fortrydelsesret
Der er ingen fortrydelsesret på min online forløb eller kostplaner.Du har ret til at fortryde en plads på et af mine hold uden begrudelse inden for 14 dage.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage. Er du forhindret i opstart eller andet er det muligt at give pladsen til en anden deltager eller udsætte din plads til næste holdstart..
Sådan udnytter du fortrydelsesretten
Du fortryder ved at give os besked om, at du fortryder. Du kan fx sende et brev eller en e-mail, hvor du oplyser, at du fortryder til byeg, Moltkesvej 11, 5000 Odense C, 60544765, boostbyeg@gmail.com.
Du kan benytte lovens standardfortrydelsesformular fortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk. Fortrydelsesformularen findes sidst i ordrebekræftelsen.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.
Returnering af varen og returomkostninger
Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende eller aflevere varen til Moltkesvej 11, 5000 Odense C uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.
Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.
Du skal selv betale for returnering af varen.
Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse
Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger
Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.
Afprøvning af varen og emballage
Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.
Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.
Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen.
Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.
Fortrolighedspolitik
Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via dette link.EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse boostbyeg@gmail.com.
Kurser/ Hold
Du modtager straks efter dit køb en ordrebekræftelse på e-mail.
Hvis der ikke er plads på mit hold, giver jeg dig besked og tilbyder dig plads på førstkommende hold eller dine penge retur.
Afmelding skal altid ske skriftligt. Vær opmærksom på, at annulleringsbetingelser også gælder i forbindelse med sygdom.
Online forløb
Du modtager straks efter dit køb en ordrebekræftelse på e- mail.
Efterfølgende modtager du ligeledes en mail med en række spørgsmål, du bedes besvare, for at jeg kan tilpasse mig din plan og dit forløb. Når jeg har modtaget dine svar modtager du en mail hvor vi aftaler dato for opstart og opstartssamtale telefonisk. Har du købt kostplaner uden coaching og dialog modtager du blot en fil med det hele efter bestilling.